• Το Θεμα
  • Σχολια
  • Αρθρα

Αναμένοντας το νέο θαύμα

Η «Σινδόνη του Τορίνο» ήταν για αιώνες ένα από τα ισχυρότερα σύμβολα της Χριστιανοσύνης με εκατομμύρια προσκυνητές. Ηταν, έλεγε η Παράδοση, το σεντόνι στο οποίο ...

περισσότερα...

Το Γυναικόκαστρο και η σύνδεσή του με τους Ιωάννη Στ’ Καντακουζηνό και Λαντισλάβ Κασβίνσκυ

Μια μικρή ιστορική τοπική αναδίφηση με βαθειές ρίζεςΤου ΚΩΝ. ΒΑΣΤΑΚΗΘεολόγου, τ. Λυκειάρχη, Προέδρου του Συλλόγου “Ελληνοχριστιανική Αγωγή” 1) Προλεγόμενα. Το Γυναικόκαστρο του Κιλκίς, παρ’ ό,τι...

περισσότερα...

Μικρά λατρευτικά - Τα τάματα

Πρέπει να τα εκπληρώσουμε; Βεβαίως ο Θεός δεν έχει ανάγκη από τα δικά μας τάματα. Ομως θέλει να τα εκπληρώνουμε, για να μην γινόμαστε επίορκοι....

περισσότερα...

Βρίσκεσε εδώ:

Αρχική Τοπικά Δεν είναι πανάκεια οι Βουλγαρικές πινακίδες
Smaller Default Larger
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
  • Διαφημιζόμενοι
Κιλκίς 2020
Δεν είναι πανάκεια οι Βουλγαρικές πινακίδες
AddThis Social Bookmark Button

pinakides_997

Αντιστροφή των δεδομένων

Για αρκετό καρό επικράτησε η άποψη, αλλά και η πρακτική, ότι η μετάβαση στη Βουλγαρία και η απόκτηση πάμφθηνων πινακίδων κυκλοφορίας είναι το μέγα εύρημα και το αποτελεσματικό αντίδοτο στην κρίση.

Εσχάτως οι έρευνες μας έδειξαν ότι οι «μάντρες» των Τελωνείων διαρκώς εμπλουτίζονται από κατασχεμένα αυτοκίνητα. Οι όροι τελικά είναι πολύ αυστηροί, και όπως μας ενημέρωσε στέλεχος του Τελωνείου Κιλκίς, στην ουσία οι όροι αυτοί ισχύουν εδώ και πολλά χρόνια.

Για να κριθεί λοιπόν κάποιος ως «δικαιούχος» τέτοιων πινακίδων κυκλοφορίας θα πρέπει απαραιτήτως να δραστηριοποιείται εργασιακά στην αλλοδαπή, απ’ όπου και οι  πινακίδες. Στη χώρα αυτή θα πρέπει να διαμένει επί 6μηνο τουλάχιστον.  Είτε συνεχόμενα, είτε περιοδικά.

Σε διαφορετική περίπτωση το όχημα δεσμεύεται και τα πρόστιμα είναι μεγάλα. Το «κόλπο» με τις εταιρείες  που στήνονται σε χρόνο ρεκόρ και στις οποίες ανήκει το όχημα, δεν «περπατάει» πλέον. Η διατήρηση  ΑΦΜ στην Ελλάδα και η υποβολή Φορολογικής δήλωσης στη χώρα μας οδηγεί σε χαρακτηρισμό απευθείας ως παράνομης της κατοχής των σχετικών οχημάτων. Σε περιπτώσεις όπου το όχημα ανήκει σε Εταιρία π.χ. στην Βουλγαρία, και συλληθφεί εδώ, τότε επαναπροωθείται στη χώρα δράσης του επιχειρηματία Ελληνα αφού προηγουμένως σφραγισθεί καταλλήλως από τις τελωνειακές αρχές.

Μέχρι στιγμής στα Τελωνεία έχουν δεσμευτεί αυτοκίνητα χαμηλής έως ανύπαρκτης αξίας. Τα οχήματα αυτά κρατήθηκαν αφού οι κάτοχοι θεώρησαν τα προς πληρωμήν πρόστιμα δυσβάστακτα. και προτίμησαν να εγκαταλείψουν το ίδιο το όχημα. Δεν συμβαίνει βέβαια το ίδιο με οχήματα πανάκριβα. Στις περιπτώσεις αυτές, ο ιδιοκτήτης συνήθως καταβάλλει το πρόστιμο που φθάνει ακόμη και τις 8-10 χιλ. ευρώ!

Το νομικό πλαίσιο, όπως μας εξήγησαν τελωνειακοί, είναι για άλλη μια φορά δαιδαλώδες. Το σίγουρο όμως είναι πως η ιστορία με τα εκατοντάδες ελληνικά οχήματα με Βουλγαρικές πινακίδες, έχει πάρει το δρόμο του (Να σημειωθεί βέβαια ότι η Βουλγαρία προτιμάται για τον αυτονόητο λόγο ότι ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ενωση).



 
Περισσότερα σχετικά άρθρα :

» Ακρα του τάφου σιωπή…

Μέχρι πριν από δύο χρόνια μετά τις 2 τη νύχτα ακούγονταν συχνά-πυκνά κάποιο σπινιάρισμα, κάποια «σούζα» κάποιο cd στη διαπασών με...

» Βουλγαρικές πινακίδες σε ελληνικά φορτηγά

Με αυξανόμενους ρυθμούς η αιμορραγία•Ελληνικό το 60% των διερχομένων “βουλγαρικών” φορτηγών από τους δρόμους του νόμου.•Στα 1500 ευρώ...