ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Ενας προσηνής παπάς της μητρόπολης Γουμενίσσης, ένας καλοκάγαθος και ταυτόχρονα διορατικός άνθρωπος εντυπωσιάζει τους πιστούς για την καινοτομική προσφορά του, όσον αφορά την ολοκλήρωση του Ι.Ναού του Αγ.Γεωργίου στην Γουμένισσα.

Και φυσικά όλα αυτά τα σπουδαία έργα που οραματίζεται για την Γουμένισσα γίνονται  και με την υποστήριξη των νέων, οι οποίοι αγωνίζονται μαζί του για το καλό του τόπου. Μπράβο.

Επισκέψεις

Το κάνει κάθε χρόνο από το 2002, δεν το παρέλειψε φυσικά και φέτος: Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Π. Τονικίδης επισκέφτηκε τα νοσοκομεία του ν. Κιλκίς συνοδευόμενος από τους Κ. Σιωνίδη, Αθ. Τραχανίδη, Πολύκ. Βασιλειάδη και δώρα με ευχές!

Οι άνθρωποι του Επιμελητηρίου έγιναν δεκτοί με θέρμη από τους ασθενείς, ενώ με την ευκαιρία της επίσκεψης συνεχάρησαν το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό για την καθημερινή μάχη που δίνουν κάτω από αντίξοες συνθήκες. 

Σημαντικές ανθρώπινες κινήσεις με ισχυρό συμβολισμό!

Καύσιμα

Παρέμβαση του Προέδρου της Δημοκρατίας στο θέμα της οικονομικής αιμορραγίας του νομού Κιλκίς προς τη ΠΓΔΜ, ζητά ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου μας, Π. Τονικίδης, κάνοντας στη σχετική επιστολή του ιδιαίτερη αναφορά στη μελέτη του φορέα για τα καύσιμα. 

Μια μελέτη, που ως γνωστόν αποδεικνύει περίτρανα ότι η μείωση της φορολογίας στη περιοχή μας θα αποβεί ευνοϊκή για τον κρατικό κορβανά, ακυρώνοντας τα οικονομικά πλεονεκτήματα της αγοράς της γείτονος.

Μελέτη, όμως, που ενώ έγινε δεκτή απ` όλους, αγνοήθηκε από ...περισσότερους!

***

Την ώρα που τα ελληνικά καζίνο πνέουν τα λοίσθια αφήνοντας απλήρωτους τους εργαζόμενους, ενώ κάποια ετοιμάζονται να βάλουν λουκέτο, τα αντίστοιχα στη ΠΓΔΜ ανθίζουν και μάλιστα με τα χρήματα Ελλήνων πελατών.

Αναφερόμενος στις ασφαλείς αυτές εκτιμήσεις, ο Π. Τονικίδης έκανε λόγο στο ΘΕΜΑ FM για «το καραβάνι του τζόγου που ξεκίνησε σε ακόμη μία εορταστική περίοδο από τη βόρεια Ελλάδα με προορισμό τα καζίνο των Σκοπίων».

Σύμφωνα με συντηρητικές εκτιμήσεις, τα καζίνα των συνόρων δέχονται πάνω από 1.000.000 Έλληνες ετησίως, με το 77% να είναι από τη Θεσσαλονίκη, το Κιλκίς και άλλες περιοχές της Περιφέρειάς μας.

Πραγματική οικονομική αιμοραγία, λοιπόν, που δυστυχώς υπήρξε και σ` αυτήν την εορταστική περίοδο που μόλις πέρασε...

Αναψυκτήριο Λόφου Κιλκίς

Επαναδημοπράτηση του αναψυκτηρίου του Λόφου στο Κιλκίς πραγματοποιεί ο δήμος στις 22 Ιανουαρίου.

Ωστόσο, επειδή η διαδικασία θα διεξαχθεί με τους ίδιους όρους με τους οποίους η προηγούμενη απέβη άκαρπη, υπάρχουν φόβοι ότι θα έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα.

Μήπως, λοιπόν, θα `πρεπε να αλλάξουν οι αποτρεπτικοί όροι της μικρής διάρκειας των 9 ετών εκμίσθωσης και της δυνατότητας του δήμου να αποβάλλει τον εκμισθωτή μετά τη λήξη της;

Τα νομικίστικα προσκόμματα μπορεί να τα υπερβεί ένας δήμος. Αρκεί, βέβαια, να θέλει!

Κινητοποιήσεις αγροτών

Στις καθιερωμένες πια κινητοποιήσεις τους τέτοια εποχή, φαίνεται πως προχωρούν οι αγρότες.

Την περασμένη Δευτέρα συνεδρίασε η Συντονιστική Επιτροπή Κ. Μακεδονίας, δηλώνοντας «παρών» στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο αγροτικός κόσμος.

Εκπρόσωποι από τα αγροτικά μπλόκα των Ευζώνων, της Δοϊράνης, του Προμαχώνα, των Πράσινων Φαναριών και άλλων, που στήθηκαν πέρυσι, συζήτησαν για τις κινήσεις τους ζεσταίνοντας πια τις μηχανές των τρακτέρ. 

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο Παιονίας, που εδρεύει στο Πολύκαστρο, ιδρύθηκε επί δημαρχίας Θ. Λαπόρδα αλλά στη συνέχεια άρχισε να υπολειτουργεί λόγω έλλειψης αγαθών, καθώς οι αιτήσεις της Κοινωνικής Υπηρεσίας προς ιδιώτες για χορηγία τροφίμων και άλλων ειδών, δεν έβρισκαν την απαιτούμενη ανταπόκριση.

Έτσι, το Παντοπωλείο αναγκάστηκε να διανέμει είδη μόνο Χριστούγεννα και Πάσχα, καθώς και σε πολύ έκτακτες περιπτώσεις, ενώ κατά τη περίοδο της προσφυγικής κρίσης χρησιμοποιήθηκαν οι χώροι του για αποθήκευση ειδών που προορίζονταν για τους μετανάστες.

Τώρα η δομή πρόκειται να επαναλειτουργήσει σε κανονικούς ρυθμούς κι αυτό είναι ένα εξαιρετικό νέο!

Διόδια

Την άμεση απαλλαγή των μόνιμων κατοίκων της Παιονίας από τη καταβολή διοδίων στο σταθμό των Ευζώνων ζητά ο Γ. Γεωργαντάς με ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Γ. Σπίρτζη. 

Ως γνωστό, τα εν λόγω διόδια ξεκίνησαν να λειτουργούν από τις 22 Δεκεμβρίου, αλλά παρά τις σχετικές υποσχέσεις, η απαλλαγή των κατοίκων δεν έχει ακόμα εγκριθεί.

Ελπίζουμε να γίνει σύντομα.

Μαύρα και άραχνα

Τα Χριστούγεννα στο Κιλκίς όχι μόνο δεν προσελκύουν κοινό από άλλες περιοχές, αλλά αντίθετα, οι περισσότεροι Κιλκισιώτες επισκέπτονται άλλου δήμους όπως η Δράμα, η Λάρισα, ο Βόλος, τα Γρεβενά, τα Γιάννενα, τα Τρίκαλα κλπ.

Ο λόγος είναι προφανής. Ολοι οι Δήμοι κάνουν μια σοβαρή προσπάθεια, πρώτα να κρατήσουν τους δημότες τους και έπειτα να προσελκύσουν κοινό. Εμείς για άλλη μια χρονιά είμαστε ουραγοί στην προσπάθεια να βελτιώσουμε τα πράγματα. Κάτι που θέλει φαντασία για να το πετύχεις. Εδώ αντικρίζουμε ένα μουντό περιβάλλον, λες και υποχρεώθηκαν να κάνουν τα απαραίτητα, λες και περιμένουν πότε θα τελειώσουν οι γιορτές, να απαλλαχθούν από την ευθύνη δημιουργίας μιας πόλης με εορταστικό χρώμα.

Ας περιμένουμε τα άλλα Χριστούγεννα...

Η ηθική επιχειρηματικότητα

Εξαιρετική επιτυχία σημείωσε η εκδήλωση που διοργανώθηκε στο Επιμελητήριο με θέμα “ηθικές αξίες και βιώσιμη επιχειρηματικότητα” και με στόχο την ανάδειξη της προστιθέμενης αξίας που προσφέρουν οι βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές.

Παρ` όλο που σε μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας επικρατεί η αντίληψη ότι επιχειρηματικότητα και ηθικές αξίες δεν συμβαδίζουν, ο ίδιος ο επιχειρηματικός κόσμος δείχνει το ακριβώς αντίθετο.

Αλλιώς πώς να εξηγηθεί το γεγονός ότι ένα εξαιρετικά ευρύ φάσμα κοινωνικού και επιχειρηματικού κοινού του Κιλκίς ανταποκρίθηκε με εντυπωσιακή προσέλευση στην εκδήλωση;

ΟΑΣΘ

Τη σύνδεση του δυτικού τμήματος του Δήμου Παιονίας με τη Θεσσαλονίκη μέσω του ΟΑΣΘ, προτείνει ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Κ. Σιωνίδης, τονίζοντας ότι οι κάτοικοι της δυτικής Παιονίας εξυπηρετούνται με δύο δρομολόγια την ημέρα μέσω ΚΤΕΛ από Θεσσαλονίκη, σε αντίθεση με αυτούς του Πολυκάστρου, της Αξιούπολης και της Γουμένισσας που εξυπηρετούνται από δέκα.

Όπως επισημαίνει ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, το θέμα τέθηκε κατ` αρχάς το 2013, η σχετική μελέτη που συντάχθηκε τότε από το Δήμο Παιονίας προωθήθηκε το 2014, ενώ σήμερα που γίνεται αναδιαμόρφωση των δρομολογίων του ΟΑΣΘ είναι ευκαιρία να επιτευχθεί ο στόχος.

Η Δημοτική Αρχή θα το κυνηγήσει;

Σελίδα 1 από 39
We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree